1.Identifikacija problema i definiranje zadataka
Poduzetnica Petra Petrić (32 godine), vlasnica modne agencije, dobila je pozivnicu na javni događaj koji može biti od velike važnosti za njeno poslovanje. Na toj gala večeri bit će prisutne mnoge osobe iz javnog života kao i mnogi vlasnici vrlo važnih i velikih kompanija iz zemlje i inozemstva.
Stoga, zbog važnosti događaja i želje da ostavi što bolji dojam na buduće potencijalne poslovne partnere, a u konačnici i sklapanja poslova, poduzetnica se odlučuje posavjetovati sa svojim partnerima (modnim stilistima).
2.Snimanje i analiza postojećeg stanja
Da bi donijela najbolju odluku o izboru večernje haljine za vrlo važan događaj, odlučila se konzultirati sa svojim modnim stilistima i menadžerima poduzeća. Nakon dogovora i konzultacija odlučeno je da za odluku o izboru večernje haljine treba uzeti u obzir više kriterija: dizajn, mogućnost iznajmljivanja, materijal, boja, cijena.
3.Traženje odnosno generiranje alternativnih rješenja
Iz identifikacije problema ističu se tri moguća alternativna rješenja: dizajniranje haljina, šivanje haljina, haljina iz modnih salona u gradu.
4. Vrednovanje svih alternativnih rješenja
Poduzeće koje je poslalo ponudu za dizajnersku haljinu, ponudilo je bijelu haljinu modernog dizajna šivanu sa najljepšim materijalima.
Modni stilisti su na internetu pronašli skice nekoliko haljina poslali su upit na adresu poduzeća „XY“ o tome koliko bi izašlo šivanje jedne takve haljine. Poduzeće je poslali ponude o šivanju takve haljine.
Poduzetnica Petra je dobila i ponude od nekoliko modnih salona iz grada, nakon pregledavanja pristiglih ponuda izbor se sveo na jednu haljinu.
5. Donošenje odluke
Nakon konzultacije sa menadžerima poduzeća i modnim stilistima, poduzetnica Petra se odlučila za iznajmljivanje dizajnerske haljine jer misli da će u njoj najviše privući pažnje i divljenja od strane potencijalnih partnera, a tako će lakše i moći sklopiti poslove.
6. provođenje odluke i kontrola provođenja odluke
Poduzetnica Petra mora voditi brigu o pravilnom provođenju odluke i implementaciji najboljeg rješenja jer koliko nevažno izgledalo ipak je izbor odjevne kombinacije vrlo važan za stjecanje prvog dojma u sklapanju poslova.
Nema komentara:
Objavi komentar